(Video) tak pernah tak drama anak achey minta hantar pergi sekolah naik superbike


Keletah anak kepada pelawak Achey, Tiara Zinnirah di media s0sial sering mendapat perhatian netizen.


Terbaru, Achey telah berkongsi sebuah video dia bersama Tiara di atas motor menerusi akaun TikT0k miliknya.




“Macam-macam drama nak pergi school,” tulis Achey di kapsyen video tersebut.


Apa yang lebih mencuti hati adalah riak wajah muka Tiara yang masam di atas motor tersebut.


“Aku sorang je ke tengok anak dia pun dah rasa lawak. Anak yang bijak Tiara ni.


“Muka dia tak buat apa apa pun tengok mesti nak gelak. Lawak macam bapak dia.


“Adoi muka Tiara tak buat lawak pun dah rasa kelakar. Comel betul lah dia ni,” tulis netizen di komen.





Terdahulu, gelagat Tiara sudah pun mendapat perhatian netizen terutamanya apabila Achey memuat naik video Tiara tersangkut di tiang gol.


Video tersebut telah meraih pelbagai reaksi dari netizen yang rata-rata terhibur melihat gelagatnya dan mendapat jutaan tontonan.


Sumbar;  Hotfm

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post