Najwa Latif Cantik Dengan Gaya Yang Simple, Layak Digelar "Beauty With Brain"

Senang melihat penampilannya yang ringkas, penyanyi, Najwa Latif tetap kelihatan cantik dengan menggayakan tudung yang senang dipakai dan mencerminkan penampilannya tampak sopan sebagai status seorang isteri.

Berehat Dari Kerjaya Fokus Belajar

Menyentuh tentang keputusan Najwa Latif berhenti bekerja sebagai pensyarah buat sementara waktu untuk fokus kepada pengajian peringkat doktor falsafah (PhD) menggambarkan dia seorang wanita yang layak digelar beauty with brain.

Najwa atau nama sebenarnya Imratul Najwa Abdul Latif, 28, berdepan kesulitan untuk melakukan kedua-duanya dan nekad ambil masa berehat buat masa sekarang.

“Ya, saya berhenti kerja sebab nak fokus PhD sebab PhD saya tak bergerak, kerja pun terus-menerus. Memang rasa berat hati sangat sebab saya tak pernah tak kerja.

Isteri kepada Akwa ini tidak berhajat untuk menganggur lama, masih akan teruskan mencari peluang dalam kerjaya pensyarah selain aktif dengan kerjaya muziknya.

Pilih Cara Simple Jaga Kecantikan

Pernah berkongsi perihal kecantikan diri, Najwa bukanlah obses dengan kecantikan. Tetapi untuk penjagaan kulit wajah, dia hanya mengenakan solekan nipis. 

Kemudian selepas itu, dia akan pastikan kuli wajah bersih dari solekan dengan menggunakan remove makeup.

Bab makan pula, cukup mengamalkan minum air putih dan makan semua jenis makanan. Dan mengenai fesyen pula, Najwa lebih gemar memilih pakaian yang sopan dan selesa dipakai.

Kejayaan Najwa Latif

Terdahulu, Najwa yang memiliki Sarjana Pengajian Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL) di Universiti Malaya (UM) bertugas sebagai pensyarah Universiti Selangor (Unisel).

Sumber:HM

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post