Suami Kantoi Cur4ng , Alasan Isteri Jarang Buat Sarapan .Baru 11 Bulan Kahwin

Suami sanggup cur4ng. Sedihnya, bila orang yang kita percaya dan sus4h payah bersama sanggup mendua. Lagi teruk dengan beri alasan-alasan yang tak munasabah. 

Tak kiralah pasangan yang baru berkahwin dan masih darah manis atau yang sudah lama mendirikan rumahtangga.

Selalu kita baca di media sosi4l tentang kisah suami sanggup curang selepas bertahun-tahun hidup bersama. Itu satu hal dan paling menyedihkan, baru beberapa bulan kahwin dah ada ‘kekasih gelap’.

Di mana silapnya, kita sendiri tak tahu. Hanya sekadar suka-suka atau ada alasan tertentu. Hanya mereka saja yang tahu.

Pesanan Ikhlas Buat Para Gadis! “Kaya, Hensem Pun Tak Guna Kalau Jenis Curang, Tak Setia”

Inilah yang berlaku kepada pasangan yang baru saja 11 bulan berkahwin tapi sudah terb0ngkar tentang kecurangan suami. Sedihnya, kisah ini dimuat naik di Twitter apablla seorang isteri mendedahkan tentang suaminya yang kant0i curang.

Suami Sanggup Curang, Ajak Wanita Lain Keluar

Menerusi video yang dikongsikan semula di Twitter, wanita tersebut menunjukkan mesej perbualan di antara suaminya dan beberapa wanita lain di sebuah aplikasi temu janji. 

Difahamkan, dia telah memberikan peluang kedua kepada suaminya sebelum ini namun peluang tersebut disia-siakan oleh lelaki itu.

Antara yang dilakukan oleh lelaki itu ialah dia telah menipu isterinya dengan mengatakan dia terpaksa bertugas tetapi sebenarnya dia telah mengajak wanita lain untuk keluar bersama.

Tambah wanita itu lagi, suaminya juga turut memukulnya sebaik sahaja aksi kecurangannya itu kantoi dan diketahui olehnya. Difahamkan, 

wanita itu telah membuat laporan polis gara-gara sudah tidak tahan dengan situasi tersebut dan turut melakukan pemeriksaan perubatan kerana kecederaan yang dihadapinya.

Alasan Isteri Jarang Sediakan Sarapan

Dia juga telah berkunjung ke pejabat agama dan lebih mengejutkan, suami memberikan alasan isterinya jarang menyediakan sarapan semasa ditanyakan oleh pegawai di situ.

.

Sumber: AL @ ciraplaici,MW

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post