Baru Sahaja Kahwin 8 Bulan , Ibu Hamil Dicerai Sebab Mentua "Kaki Control"Hidup Suami

Tak dapat digambarkan betapa remuknya hati seorang wanita bergelar isteri apabila diceraikan si suami tatkala dirinya sedang berbadan dua.

Dicerai ketika hamil

Wanita yang dikenali sebagai Ina meluahkan pengalaman hidupnya yang diceraikan selepas 8 bulan mendirikan rumah tangga dengan lelaki yang dikenalinya selama 10 tahun. 

Lebih perit apabila perkahwinan tersebut musnah dek kerana ‘orang ketiga’ yang merupakan ahli keluarganya sendiri. Orang ketiga yang dimaksudkan adalah ibu mentuanya yang seringkali campur tangan urusan rumah tangganya dengan suami.

Menerusi video yang dikongsikan di TikT0k, memaparkan Ina berada di hospital untuk pemeriksaan kandungannya tetapi sayangnya, dia terpaksa melalui seorang diri tanpa kehadiran suami di sisi.

D4kwa Ina, suaminya itu bukan sahaja tidak melawatnya di hspital malah sama sekali tidak menghantar pesanan WS bertanyakan keadaannya pada ketika itu.

Susulan apa yang menimpa dirinya, Ina berharap agar bayi dalam kandungannya terus kuat dan membesar dengan sihat. Dia juga berharap dirinya diberi kekuatan untuk menempuhi kehidupan bersama anaknya pada masa akan datang.

Sumber: TikT0k ,HM

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post